Välkommen<3

Hej och välkommen till min nya blogg!Jag som driver denna blogg heter Ebba Lagerström och är 12 år gammal!Jag har 2 underbara kaniner som jag tränar och tävlar med!
Innan jag skaffade denna bloggen har jag haft 2 seriösa bloggar förut!Ena hade jag på bloggplatsen och andra här på blogg.se!Men jag kände mig inte så bäkvem med dem bloggarna så jag bytte hit!Jag ska försöka att ha en bra och väldigt regelbunden uppdatering,annars blir det så himmla konsdigt tycker jag...
Jag är även en stalltjej,jag rider två gånger i veckan på stjärnholmsryttarförening!Jag är även med i en hoppkurs 1 gång i månaden,sen rider jag också en privat häst som heter Vivvi!!
Så i min blogg kommer det handla mest om mina kaniner,hästar och fota,jag ÄLSKAR att fota!
Hoppas du kommer gilla min blogg!!
//Ebba Lagerström<3
Inte den bästa bilden men den duger för tillfället!En massa mer uppdatering kommer komma under dagen!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0