Sry<3

Men jag hoppas att ni förstår varför jag inte har bloggat,Boyen ska säljas och ahn är mitt allt,jag älskar honom så jag måra bara så jäkla dåligt just nu.Men om han blir lyckligare så blir jag lyckligare<3Du kommer alltid finnas i mitt hjärta gubben<3
Statestiken är ändå bra!Jag ska ligga i nu från börja och inte tappa lusten!Nu blev det ju lite som det blev men det lilla kan ju inte göra något,ni vet ju varför och allt<3Men jag ska va helt seriös nu igen..
Imorgon åker min älskade boy till någon annan lycklig ryttare,eller hästhandlaren tar tillbaks honom och sen får någon anna llycklig Tjej/kille köpa honom.Kan säga att dem som köper boyen blir den lyckligaste personen i världen<3
Men han trivs inte och det är inget att göra åt tyvärr.Jag är grymt ledsen och kommer vara det ett tag,det kommer bli grymt jobbigt att åka till stallet,ja vill seriöst inte.Men det kommer jag ju aldrig villja om inte Boyen är det.Så jag ska åka och se hur det går...
Men nu ska jag inte depremera ner er mer med det här,det kan ju stanna hos mig och min familj och vänner nu..För annars blir väll alla bara jätte ledsna och ner depremerade....
 
dag har jag vart i skolan,va hemstk.Ja va bara ledsen och hade ont i huvudet..Inte alls kul.Ville bara gå och dö typ..Men det gick bar ändå..Sen följde ja med Julia hem och tittade på deras nya lägen het!Sen åkte jag hem och va lite till ledsen:( Och sen va ja lite med Melissa!Sen så har ja setat vid mobilen och smsetat med bästa Clara & Linn,vi har faktis skaffat en blogg tillsammans.Och nej,ni behöver inte va oroliga för det här är min personliga blogg och jag tänker inte sluta blogga,kjag kommer blogga lika mycket jag gör nu,jag kommer bara blogga lite på en annan blogg också! den heter http://teamELC.blogg.se/ cheka den!
Designen är bara tillfälig,en kopis till clara skulle hjälpa oss med designen tror jag!Så kika gäran in den..
Men aom sagt lika mycket uppdate här som alltid!
Nej nu ska jag sluta,annars blir det här inlägget hur långt som helts och jätte tråkigt.Men behövde skirva av mig nu,bäretta vad som hade hän ordentligt och så!SÅ nu vet ni allt igen!!
Kramisar Ebbson<3
LOVE YOU BOY<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0