Så hemskt

Idag åker boyen:( hoppas att han inte har åkt ännu för mamma och jag svänga föbi stallet och säga hej då om han inte har åkt..Han ska få en morot och sen blir det lite mys..Sen en lång kram och en puss.Sen ser jag kanske honom aldrig mer i hela mitt liv.Skämande tanke.Men saker förendras och någon person ute i världen kommer bli grymt lycklig<3
 
Dagen i skola har vart rökig som vanligt,bara en massa skolarbete och ännu mer läxor har vi fått.Jippi ja är så himmla överlycklig..NOT..Men skolan är ju tyvärr ett måste så det är bara att kämpa på!Min statestik ligger faktis rätt högt uppe,det är kul!Skulle va ännu roligare om ni komenterade lite också!
Ja ska ligga i nu och blogga mycket så kanske jag kommer lite höger upp en vad jag gjort med dem andra bloggarna...Om man håller i hela tiden ska det nog funka!!
Nu ska vi snart åka!För att först åka till stallet och säga hej då till min älsklign.Sen vidare till stan,sen ska vi hemta Fredrik.Sen åker vi till mormor!Lite uppdatering blir det kanske hos mormor!
Men vi hörs sen<3
Kramisar Ebbis<3
Älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0