Rubriker?

Rubrriker har jag jätte svårt med,bara så ni vet..Min rubriker blir lite hur som ibland..
 
Idag har det vart en ganska bra dag,har skaffat den här nya bloggen och allt käns jätte bra!Statestiken är faktis helt okej också!Skulle va kul om ni komenterade lite också bara:) Jag har hoppat med Olli idag också,det gick bra!Melissa min kompis filmade så filmen kommer nog upp här imorgon!Han va duktigt som vanligt!Vi hoppade lite teknink idag!Det har han väldigt svårt för så det var bra övning<3
Ja vet ju att den här bloggen är väldigt ny,så jag ska försöka att inte göra så röriga inlägg..Men det är inte så himmla lätt tycker jag,gå in på en helt ny blogg och skriva perfekta inlägg är seriöst inte det lättaste.Men jag försöker så gått jag kan!Men dem blir kanske lite röriga iblnd..
Vet att uppdatering har vart lite "torr" idag,men har veljat att ny skulle få lära känn Olli och Miro innan jag började,annars kommer ni nog inte fatta något,för jag skriver ju ändå mycket om dem här på bloggen!Men nu ska jag va med Melissa,men uppdatering kommer inte sjunka för det,good uppdate hela kvällen!
Men så länge ha denna låteen påå högsta volym och parta bara låss:)
 
LOVE<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0