New in!

Sorr för så himmla dålig uppdate,men jag har vart på hööks!Eller vi skulle till en djur affär för att titta efter ett högaller till Miro..Men i samma galeria som djuraffären ligger hööks!Så vi gick in och kikade lite!
Jag hittade ett par vinter ridstövlar,dem var fodrade och jätte sköna!Dem satt också jätte bra så vi köpte dem!Sen så köpte vi även ett par ridhanskar!
Efter hööks fikate vi & sen åkte vi vidare til Ö&B för att handla lite smått och gott där!Så jag har nog varit borta en timme,så derför har uppdatering inte var så himmla bra..Men nu är jag hemma och har inget att göra,perfekt för att fixa en massa på bloggen!!!
 
Filmen på Olli är uppladad så den kommer att komma kanska snart!Annars så ska jag fixa med designen,har värkligen inga bra idéer alls just nu,skit tråkigt.För den jag har nu är väll inte så rolig ändå.Men den duger ett tag i alla falll!Men en design ska komma upp,en snygg en!Kanske har något på gång i alla fall!!
Men nu ska jag fixa lite smått och gått på bloggen & instagram!!
Follow me @ebbalagerstrom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0