Hemma<3

Hemma från så sjukt rengnig & kall dag i skolan.Har frysit & frysit kan jag säga...Va inte alls skönt..Men så blir det ju på hösten och vinter,kalt och gråt.Men det är ju ändå ganska mysigt!!
Idag har det faktis vart en lung men lång dag,har haft det ganska chill på lektionerna med mycket film och skoj!Lite lung start på veckan,LYX!
Nu ska jag snart bege mig till stallet och träffa grymt goa tjejer,som jag sakner grymt mycket också,ska bli jätte skönt att träffa dem igen,käns som en vecka är ett år ibland..Tiden går liksom så långsamt ibland.Och sen när man har kul så går den jätte snabbt..Hur rättvist är det liksom,kunde det inte va tvärt om liksom..Men men.
Dressyr tror jag det är idag,vet inte vem jag kommer få men någon bra blir det nog!Den nya designen är faktis klar,ska bara byta som jag ska göra efter det här inlägget!
Så vi hörs snart igen!
Kram Ebba<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0