Hemma<3

Nu har jag äntligen kommit hem från skolan!Så nu ska jag blogga,äta,chilla..Sen åker jag till stallet för att mysa en massa med hästaran!Och rida såklart!Vi har dressyr den här gången,nästa gång har vi hoppning!!Men idag vill ja ha sally,ja vill testa mera häst eller vad man ska säga,för sally är ju större och mer att rida!
Så det tror jag blir bra!!Lång utvärdering kommer även komma av passet ikväll.
Sen ska jag även skriva ett ganska läsvärt inlägg,ett viktigt inlägg är det i alla fall!Det kommer släppas först och främst HÄR.Sen på min andra blogg,den jag har med bästa Clara & Linn!Men först här...
 
Min statestik är väll bra.Men ja vill att den ska va mycket bättre och det är bara ni som kan hjälpa mig med det!Så komentera gärna för  bara se siffrorna är inte så kul,ja vill ju vet att ni läser och tycker det är bra,säg va ni tycker.Gör jag något fel,säg till då så kan jag ändra på det!
Så det är bara att fråga och säga till så kan nog jag fixa det<3
Nej nu ska jag typ äta så vi hörs lite senare!!
//Ebba<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0