Hemma!

Nu har jag kommit hem! Fredag jao,CHILL!
Åå ja älskar fredagar,dem är bara bäst<3Så skönt att det är helg!Fast min helg blir inte så himmlens vilosam ändå..Imorgon är det kanin kurs,om utstälning och lite sånt..Då måste vi gå upp klocka sju,jippi..Så kul på en lördag..Sen så är det ju söndag och då är det hoppträning!
Så det blir en massa skoj i helgen.Men ingen såvmorgon..Lite surt men ändå..Mamma ska med Och filma på söndags hoppningen.Men ja vet ju inte vem ja ska ha,förmodligen basse och han tänker ja inte ha många gånger..Han är en stjärna på att hoppa..Men helt fel typ för att ja ska tycka det är kul..Ja vill ha en pigg och helt galen häst eller ponny..Och basse är alldeles för snäll för att kunna bli galen..Så honom vill ja egentligen inte ha,inget mot honom.Men jag måste känna att det käns bra..Och med honom känns allt mest lätt.Inte så kul..Men ja få väl ha honom och sen byta eller hoppa ur gruppen helt enkelt..
Nu är det inte så kul att rida längre eftersom Boyen har åkt..så ja vet inte hur det blir med den saken..
Men nu ska jag hittö på något!
//EBBA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0