Vad har hänt sen sist???

 
Ja? Vad har hänt sen jag bloggade sist på den här bloggen??
Egentligen har INGET speciellt hänt! Det har blibit jullov,jag har gått första terminen i en helt ny skola! Träffat massa nya vänner! Men bäst av ALLT har jag träffa en ny bästis,Clara som jag också bloggar med! Hon är helt underbar jag kan säga! Så himla go och så himla rar!!
Mina kaniner har också blivit tamare! Dem blir mysigare och mysigare för varje dag som går kan jag säga! Jag har också utvecklats rejält inom ridningen!
 
Om drygt 1 dag kan jag aldrig mera uppleva 2012,det är borta,borta i toma intett! Då blir ett helt nytt år,jag kommer bli tonårning! Mina kaniner kommer också bli älder och äldre!
 
Jag tror att 2013 kommer bli ett grymt år! Hoppas det i alla fall!
 
Fina Betty!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0