Okej,nu börjar vi om!

Jag heter då Ebba Lagerström och är 12 år gammal! Jag bor i en liten håla som heter oxelösund! Där går jag i skolan precis som alla andra 12- åriga tjejer,min skola heter brevik!
Jag rider även på stjärnholmsryttarförening två gånger i veckan,sen så sköter jag min favorit häst på måndagar och onsdagar! Dagarna jag rider på är måndagar & torsdagar! Jag är också med i en hoppkurs som är en gång i månaden! Jag tävlar och tränar i både dressyr & hoppning!
 
Jag har även två kaniner som jag tränar och tävlar med! ( Mera info kommer om dem senare!)
Den älsta kaninen heter Olli! Och den yngsta heter Miro!
 
Annars så bloggar jag på : http://bffryttarma.blogg.se/ . Där bloggar jag med min bästis Clara! Min uppdatering kommer nog vara bäst på http://bffryttarma.blogg.se/ men ska ändå jobba hårt med denna bloggen!!
Jag själv tycker att jag är en glad person men jag är väldigt envis!! Det ska ganska mycket till innan jag blir riktigt jäkla as förbannad eller ledsen!!
 
Hoppas ni stannar här!!
 
Kram Ebba!
Mera bilder kommer komma senare!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0